تکریم ارباب رجوع در اولویت وظایف و اهداف شهرداری قرار گیرد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 آبان 1403 - 13:45
رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: تکریم ارباب رجوع یکی از مصادیق رعایت حقوق شهروندی است و باید در اولویت وظایف و اهداف شهرداری قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود مسگریان در جلسه صحن شورا ضمن گرامیداشت سالروز ۳۰ مهر سال ۵۷ و شهادت دانش آموزان در این روز، اظهار کرد: نهادینه شدن اصل احترام و تکریم ارباب رجوع، اخلاق گرایی، مسئولیت پذیری و رعایت اخلاق اداری در برابر شهروندان از شاخص‌های با اهمیت و مد نظر در مدیریت شهریست.
وی افزود: رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات مردمی و تکریم ارباب رجوع در مبحث مدیریت شهری که ارتباط مستقیمی با شهروندان نیز به عنوان یک دستگاه اجرایی و خدمات‌رسان دارد، باید در اولویت وظایف و اهداف شهرداری قرار گیرد.
مسگریان در ادامه اظهار کرد: گاهی مشاهده می‌شود ارباب رجوع با بی‌مهری کارمندان مواجه می‌شوند که این از نظر قانونی درست نیست و تخطی از قانون است بر این اساس کارکنان وظیفه دارند با روی خوش و احترام پاسخگویی ارباب رجوع باشند.
رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه کارمندان شهرداری باید سعی کنند در اسرع وقت درخواست‌ها و مطالبات ارباب رجوع را پیگیری و انجام دهند، گفت: نباید مردم در مشکلات بروکراسی اداری معطل شوند.

مسگریان در پایان سخنان خود تصریح کرد: مدیریت شهری همدان با تمام توان، حمایت کارکنان خود و پیروی از اصل طرح تکریم و احترام ارباب رجوع، سعی در ارائه خدمات به بهترین نحو به مراجعه کنندگان را دارد، که با تأسی بر این اصل بتوان شایسته‌ترین خدمات در خور شهروندان را ارائه کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.