زارع خبر داد:/ بازگشت شهرراز به مسابقات لیگ یک

ورزش سه چهارشنبه 02 آبان 1403 - 13:48
سرمربی تیم فوتبال شهرراز اعلام کرد این تیم فعلا به کارش در مسابقات جام آزادگان ادامه می‌دهد.

به گزارش "ورزش سه"، هشتمین هفته لیگ یک در حالی امروز برگزار می‌شود که در یکی از بازی‌ها تیم نیروی زمینی میزبان شهر راز شیراز است. آن هم در شرایطی که در روزهای اخیر مدیران باشگاه شیرازی اعلام کرده بودند قصد ادامه حضور در مسابقات را ندارند. در همین خصوص ستار زارع سرمربی شهرراز به خبرنگار ما گفت: «تیم شهرراز به صورت شخصی اداره می‌شود و زیر نظر کارخانه یا شرکت بزرگی نیست. وقتی تیم شخصی باشد در این شرایط بد اقتصادی ادامه کار سخت می‌شود. از طرف مدیران استانی هم هیچگونه کمکی به این مجموعه نشده و افزایش مشکلات باعث شد تا تصمیم کناره گیری از مسابقات گرفته شود. بعد از آن هم طبق صحبت‌هایی که داشتیم قرار شد فعلا به خاطر مردم شیراز به کارمان ادامه دهیم تا ببینیم در آینده شرایط چه تغییری می‌کند.»

او درباره بازی امروز مقابل نیروی زمینی گفت: «با تیمی نصفه و نیمه برای این بازی به تهران آمده‌ایم ولی همین بازیکنان جوان ما هم خوب و باانگیزه هستند. تا به اینجای مسابقات از هر کدامشان که استفاده کردیم توانستند خوب کار کنند. درست است که کم‌تجربه هستند اما توانایی فنی مناسبی دارند. امیدوارم امروز فوتبال روی خوش به ما نشان دهد و بتوانیم با این جوانان حداقل امتیاز را کسب کنیم و به شیراز برگردیم.»

سرمربی شهرراز با وجود روند سینوسی تیمش، از نتایجی که گرفته شده راضی است: «با توجه به امکانات و نیروهایی که داشتیم نتایج قابل قبولی گرفتیم. قطعا اگر مشکلاتی را نداشتیم و می‌توانستیم تیم بهتری روانه مسابقات کنیم قطعا عملکردمان بهتر بود. با این بضاعت و مشکلاتی که از ابتدای فصل با آن دست به گریبان هستیم همین امتیازات را هم که گرفتیم از لطف خدا و تلاش بازیکنان بوده است.»

زارع اعلام کرد که در ترکیب شهرراز در این بازی تغییرات زیادی دارد: «برای این بازی محروم و مصدوم نداریم ولی تغییرات زیادی در ترکیب خواهیم داشت. حدود 50 درصد بازیکنان ما در این بازی را جوانان و زیر 23 ساله‌ها تشکیل می‌دهند.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.