جمع آوری ۱۲۶ معتاد متجاهر در اجرای «طرح آرامش» اسلامشهر

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 آبان 1403 - 13:59
اسلامشهر- فرمانده انتظامی اسلامشهر از جمع آوری ۱۲۶ معتاد متجاهر در اجرای «طرح آرامش» این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا علیزاده بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از اجرای «طرح آرامش» در اسلامشهر خبر داد و اظهار کرد: در اجرای این طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، مأموران مبارزه با مواد مخدر با همکاری کلانتری‌های تابعه پس از اخذ دستور قضائی نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر در سطح حوزه استحفاظی اقدام کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به محل‌های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را جمع آوری کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در پایان با بیان اینکه با توجه به ظرفیت‌های ایجاد شده در کمپ‌ها ۱۲۶ معتاد متجاهر و کارتن خواب جمع آوری و جهت ترک اعتیاد به کمپ‌های ترک اعتیاد انتقال داده شدند، خاطرنشان کرد: مأموران پلیس با ادامه این طرح‌ها با هدف بهبود وضعیت این افراد با تمام توان پیگیر و آماده خدمت گذاری می‌باشد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.