ایکس ابزار جدید Radar را برای تحلیل موضوعات ترند معرفی کرد [تماشا کنید]

دیجیاتو چهارشنبه 02 آبان 1403 - 14:02
این ویژگی فقط برای مشترکین پریمیوم پلاس ایکس ارائه خواهد شد. The post ایکس ابزار جدید Radar را برای تحلیل موضوعات ترند معرفی کرد [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

ایکس که پس از اعلام تغییر قابلیت بلاک کاربران با افزایش تعداد کاربران بلواسکای، شبکه اجتماعی رقیب خود روبه‌رو شده بود، ابزار جدیدی با نام «Radar» برای مشترکان پریمیوم خود معرفی کرده است. رادار می‌تواند ترندها یا گرایه‌های این شبکه اجتماعی را برای کاربران تحلیل کند سپس آمار و اطلاعات آن‌ها را نمایش دهد.

همان‌طور که حساب ایکس توضیح می‌دهد، این ابزار قبلاً با عنوان Insights شناخته می‌شد و ابتدا برای سازمان‌های تأیید‌شده (کسب‌وکارها) ارائه می‌شد. با کمک این ابزار، کسب‌وکارها می‌توانستند موضوعات و ترندهای ا‌یکس را دنبال کنند. حالا با Radar کاربران پریمیوم X می‌توانند کلمات کلیدی خاصی را تجزیه‌و‌تحلیل کنند و فعالیت ترند خاصی را با نمودارها مشاهده کنند.

تحلیل موضوعات ترند در ایکس با ابزار جدید Radar

طبق گزارش تک‌کرانچ، Radar همچنین می‌تواند حجم و سرعت انتشار مکالمات مربوط به موضوعی خاص را طی زمان ردیابی کند. با کمک این ویژگی، بازاریابان می‌توانند روندهای ایکس را سریع‌تر و بهتر درک کنند و درباره بهترین زمان ممکن برای ارسال پست‌های خود برنامه‌ریزی کنند.

ایکس

ابزار تحلیل ترند ایکس از دوشنبه برای مشترکان طرح پریمیوم پلاس این سرویس عرضه خواهد شد. این طرح اشتراکی که ویژگی‌های دیگری مانند تیک تأیید، امکان ویرایش پست‌ها و حذف تبلیغات را دارد، با پرداخت 16 دلار در ماه یا 168 دلار در سال در دسترس است.

ایکس همچنین در پست خود اعلام کرده Radar ابتدا به‌عنوان نسخه‌ای اولیه منتشر خواهد شد سپس به‌روزرسانی‌های بیشتری برای آن منتشر می‌شود. علاوه‌براین، ابتدا مشترکان منتخب به آن دسترسی خواهند داشت تا احتمالاً این شرکت بتواند بازخورد کاربران اولیه به آن را دریافت کند.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.