کلاهبرداری به بهانه وام ریاست جمهوری

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 02 آبان 1403 - 14:07
رئیس پلیس فتای استان یزد از دستگیری عامل کلاهبرداری از شهروندان به بهانه دریافت وام ریاست جمهوری خبر داد.

سرهنگ «حسن ابوالحسینی» در تشریح جزئیات این خبر گفت: پس از ثبت شکایت چندین شهروند مبنی بر کلاهبرداری در فضای مجازی به بهانه دریافت وام ریاست جمهوری، تیمی از کارشناسان پلیس فتا مأمور بررسی دقیق این موضوع شدند.

وی افزود: یکی از شاکیان اظهار داشت که از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی با کانالی مرتبط با دریافت وام ریاست جمهوری آشنا شده و پس از جلب اعتماد توسط مجرم، مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال به حساب وی واریز کرده، اما پس از واریز وجه، هیچ ردی از شخص آگهی‌دهنده پیدا نکرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان، ابوالحسینی ادامه داد: با بهره‌گیری از روش‌های تخصصی پلیسی و انجام اقدامات فنی، متهم در یکی از استان‌های غربی کشور شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی، بازداشت و به استان یزد منتقل شد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.