یزد حائز رتبه دوم کشور در سرویس‌دهی به مدارس شد

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 02 آبان 1403 - 14:07
سخنگوی شورای شهر یزد اعلام کرد: شهرداری یزد امسال در حوزه سرویس مدارس از حیث میزان و مدل سرویس‌دهی به مدارس حائز رتبه دوم کشور شد.

حجت الاسلام «سید ناصر حیدری» در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اعلام این خبر تصریح کرد: خوشبختانه در سال جاری شاهد افزایش خدمات رسانی در حوزه سرویس مدارس شهر یزد هستیم به طوری که ۲۱ هزار دانش‌آموز از ۳۰۸ مدرسه از طریق خودروهای سواری در حال جابجایی هستند.

وی آمار خدمات‌رسانی خودروهای سواری  در سال گذشته را ۱۳ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز و ۱۸۴ مدرسه اعلام کرد و گفت: البته حدود هشت هزار دانش اموز نیز از طریق ون و مینی بوس جابجا شدند.

نائب رئیس شورای شهر مجموع دانش‌آموزان جامانده از سرویس مدرسه در شهر یزد را حدود ۱۴۰۰ دانش ‌آموز ذکر و خاطرنشان کرد: اغلب این افراد به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد دانش‌آموزان در مسیر مورد نظر، از خدمات‌ سرویس مدرسه بی بهره ماندند.

وی ضمن ابراز خرسندی از تعداد اندک نارضایتی در این رابطه نسبت به سالهای تحصیلی گذشته، یاداور شد: خوشبختانه با وجود حجم بالای ترافیک معابر در ایام بازگشایی مدارس، خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده شاهد کمترین مشکل در این خصوص بودیم.

حیدری خدمات رسانی رایگان ناوگان اتوبوس شهری به مدت یک هفته و شناور شدن ساعات کاری ادارات را از جمله اقدامات صورت گرفته در ایام بازگشایی مدارس برای تسهیل در امد و شد دانش اموزان در این ایام برشمرد.

به گفته «مهدی فعالی» رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری نیز ۲۶ ون از ۲۹ ون خریداری شده توسط این سازمان برای سرویس‌دهی به دانش آموزان در سال تحصیلی جدید بکار گرفته شده است.

البته  «احمد نادری‌نسب» معاون نظارت و بازرسی این سازمان هم از برخورد قاطع با رانندگان غیرمجاز سرویس مدارس از سوی بازرسان سازمان حمل و نقل و با همکاری پلیس راهور خبر داده است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.