بازگشت امیدوار کننده ستاره پرسپولیس

خبرورزشی چهارشنبه 02 آبان 1403 - 14:10
مرتض پورعلی گنجی نمایش امیدوارکننده ای در بازی پرسپولیس مقابل السد داشت.

به گزارش خبرورزشی، مرتضی پورعلی گنجی ستاره ملی پوش پرسپولیس در تمرینات این تیم در ابتدای فصل مصدوم شد و چند هفته دور از میادین  بود. مرتضی که در تابستان از یک مصدومیت سخت برگشت، در  دو بازی ابتدایی پرسپولیس به عنوان یار تعویضی به میدان رفت ولی بعد از بازی با تراکتور در یکی از تمرینات دچار آسیب دیدگی شد و بازی های زیادی را از دست داد. پورعلی گنجی از دیدار مقابل چادرملو آماده بازگشت به میادین شد و دقایقی به میدان رفت.

با این حال مصدومیت کنعانی زادگان باعث شد تا مرتضی در دیدار مقابل السد این فرصت را پیدا کند برای اولین بار در ترکیب اصلی پرسپولیس در این فصل به میدان برود. پورعلی گنجی نمایش خوبی در دیدار با السد داشت و چند بار مقابل مهاجمان زهردار السد ایستادگی کرد.

مرتضی بازگشت امیدوار کننده ای در این بازی به میادین داشت و قرار است در دیدار مقابل شمس آذر هم اولین بازی خود در ترکیب اصلی پرسپولیس را در لیگ تجربه کند. با حضور گولسیانی، پورعلی گنجی، کنعانی زادگان و فرجی، پرسپولیس چهار مدافع میانی خوب دارد و با بازگشت فرجی و کنعانی از مصدومیت، کار گاریدو برای انتخاب دو مدافع میانی سخت خواهد شد.  

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.