دو ستاره رئال مادرید، الکلاسیکو را از دست دادند

مشرق نیوز چهارشنبه 02 آبان 1403 - 14:15
دو ستاره رئال مادرید به دلیل مصدومیت الکلاسیکو روز شنبه را از دست دادند.

به گزارش مشرق، شب گذشته تیم فوتبال رئال مادرید در هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با نتیجه ۵ بر ۲ دورتموند را شکست دهد و ۶ امتیازی شود.

در جریان این بازی گل سوم کهکشانی‌ها در حالی روی پاس رودریگو به ثمر رسید که این بازیکن دچار کشیدگی عضله شد و به اجبار زمین بازی را ترک کرد. بعد از انجام آزمایشات پزشکی مشخص شد وی از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی شده و به طور حتم دیدار حساس رئال مادرید با بارسلونا را از دست خواهد داد.

از طرفی نیز باشگاه رئال مادرید اعلام کرد تیبو کورتوآ سنگربان بلژیکی این تیم نیز به دلیل مصدومیت در ناحیه پای چپ قادر به همراهی این تیم در الکلاسیکو نخواهد بود.

گفتنی است رئال مادرید و بارسلونا روز شنبه از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران، ال کلاسیکوی رفت فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ لالیگا را برگزار می‌کنند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.