این روزهای سید حسین را هیچ‌کس ندید!

نامه نیوز چهارشنبه 02 آبان 1403 - 14:16
تصاویر سید حسین حسینی در اولین روزهای حضور در استقلال، دوران سخت و تلاش‌های باورنکردنی او را برای رسیدن به جایگاه کنونی را یادآوری می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، تابستان 1391 بود که یک دروازه‌بان 19 ساله از شیراز به تهران آمد و به تیم جوانان استقلال پیوست؛ گلری که در برق شیراز دوران حرفه‌ای خود را در فوتبال شروع کرده بود و در آخرین فصل حضور در این تیم دو بازی نیز در لیگ برتر برای نارنجی‌پوشان شهر خود انجام داده بود.

عملکرد خوب این دروازه‌بان جوان مسئولان کادرفنی وقت تیم جوانان استقلال را بر آن داشت که او را به خدمت بگیرند؛ درخشش در ترکیب تیم‌های پایه استقلال خیلی سریع باعث تا به تیم بزرگسالان استقلال راه یابد و زیر نظر حمید بابازاده مربی دروازه‌بان‌های وقت آبی‌ها کارش را دنبال کرد.

استقلال در آن ایام گلر بزرگی مثل سید مهدی رحمتی را در اختیار داشت، اما با اعتماد امیر قلعه‌نویی و تمجیدهای بابازاده او در تیم بزرگسالان ماندگار شد و خیلی زود نامش بر سر زبان‌ها افتاد.

حسینی در آن ایام به عنوان فوتبالیستی جوان که از شیراز به تهران آمده بود و هنوز نامی برای خود دست و پا نکرده و وضع مالی متوسطی داشت، به همراه هادی ریش‌اصفهانی، دیگر گلر جوان استقلال، در کانکسی زندگی می‌کردند که مسئولان باشگاه برای آنها در کمپ مرحوم ناصر حجازی تعبیه کرده بودند.

زندگی سخت دروازه‌بان جوان در کانکسی کوچک در آن ایام به سوژه رسانه‌ها نیز تبدیل شد و حتی برنامه نود گزارشی را از شرایط ملال‌آور او و برخی دیگر از بازیکنان جوان روی آنتن شبکه سه سیما برد.

سیدحسین در آن روزها انگیزه‌ای جز بزرگ شدن و بزرگی کردن نداشت؛ او آنقدر تلاش کرد که در فصل 92-93 در جریان بازی جام حذفی مقابل کاسپین قزوین برای اولین بار درون دروازه استقلال ایستاد و چند ماه بعد در اردیبهشت 93 وقتی سیدمهدی رحمتی به دلیل مصدومیت نتوانست به کار مقابل الریان قطر در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند، دومین فرصت بازی به سیدحسین جوان رسید.

حسینی با وجود بازی اندک برای استقلال اما خیلی سریع پیشنهاد ملوان انزلی را در پایان فصل دریافت کرد و برای بازی کردن و البته گذراندن خدمت سربازی راهی گیلان شد. دو فصل فوق‌العاده در ترکیب ملوان و بازگشت او به استقلال آرام‌آرام شرایط را برای حضور فیکس در استقلال و تبدیل شدن به باتجربه‌ترین ستاره کنونی آبی‌ها فراهم کرد.

حسینی حالا که از زمان کوچ او به تهران و پوشیدن پیراهن استقلال در جوانی بیش از 12 سال می‌گذرد، هرگز روزهای سخت و مشقت‌هایی که برای رسیدن به جایگاه کنونی تحمل کرده را از یاد نخواهد برد. روزهایی که پول به اندازه کافی برای خرید دستکش‌های برند نداشت و آرزوی گرفتن یک عکس از خود در تمرینات آبی‌ها را در سر داشت.

عبور از دوران سخت با کوشش مضاعف حالا از سیدحسین دروازه‌بانی ساخته که حتی اگر چالش‌های متعددی به سراغش بیاید، می‌تواند مقابل ستاره‌های بزرگ النصر امارات با تمرکز بالا ظاهر شود و با وجود شکست استقلال عملکردش مورد تمجید کارشناسان و هواداران قرار بگیرد.

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.