سامانه بارشی به یزد رسید

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 02 آبان 1403 - 14:17
رییس گروه پیش‌بینی هواشناسی استان از آغاز فعالیت سامانه بارشی از ظهر روز گذشته و ادامه دار بودن آن تا پایان روز جمعه خبر داد.

«سیدعباس میرحسینی» درباره آخرین تغییرات آب و هوایی استان در گفت‌وگو با ایسنا گفت: استان بعد از ظهر روز گذشته سه شنبه اول آبان شاهد بارش‌های مختصری بود که بیشترین میزان بارش‌ها از بختیاری به میزان ۴.۵ میلیمتر گزاش شد.

وی افزود: براساس تحلیل و بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی فعالیت این سامانه بارشی تا ظهر جمعه در استان ادامه دار خواهد بود.

میرحسینی ادامه داد: همچنین برای سطح شهر یزد نیز فعالیت این سامانه بارشی از ظهر فردا پنجشنبه سوم آبان تقویت و شاهد وزش باد نسبتا شدید و بارش های پراکنده در شهر یزد خواهیم بود.

رییس گروه پیش‌بینی هواشناسی استان ادامه داد: بیش‌ ترین بارش‌ ها از بختیاری به میزان ۴.۵ میلیمتر، خوانسار سه میلیمتر، نصرآباد یک میلیمتر، هرات و بنادک سادات ۰.۷ میلیمتر و طزرجان و سبزدشت ۰.۶ میلیمتر گزارش شده است.

وی ادامه داد: با ادامه موج جوی پیش‌بینی می‌شود تا پیش از ظهر روز جمعه در بیش‌ تر مناطق استان وزش باد نسبتاً شدید و گرد و خاک را داشته باشیم و در همین مدت بارندگی نیز داریم که انتظار می‌رود شدت بارش‌ها در مناطق جنوبی و ارتفاعات شیرکوه بیشتر از دیگر مناطق استان یزد باشد.

میرحسینی افزود: برای صبح شنبه هفته آینده نیز کاهش محسوس دما در استان پیش‌ بینی می‌شود و دمای کمتر از صفر برای مناطق کوهستانی استان دور از انتظار نیست.

انتهای پیام

که بیشترین میزان بارش‌ها از بختیاری به میزان ۴.۵ میلیمتر، خوانسار ۳ میلیمتر و نصرآباد یک میلیمتر گزارش شده است.

 از بعد از ظهر روز گذشته شاهد بارش‌های مختصری در استان بودیم که بیش‌ترین بارش‌ها از بختیاری به میزان ۴.۵ میلیمتر، خوانسار ۳ میلیمتر، نصرآباد یک میلیمتر، هرات و بنادک سادات ۰.۷ میلیمتر و طزرجان و سبزدشت ۰.۶ میلیمتر گزارش شده است.وی ادامه داد: با ادامه موج جوی پیش‌بینی می‌شود تا پیش از ظهر روز جمعه در بیش‌تر مناطق استان وزش باد نسبتاً شدید و گرد و خاک را داشته باشیم و در همین مدت بارندگی نیز داریم که انتظار می‌رود شدت بارش‌ها در مناطق جنوبی و ارتفاعات شیرکوه بیشتر از دیگر مناطق استان یزد باشد.
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان یزد افزود: برای صبح شنبه هفته آینده نیز کاهش محسوس دما در استان پیش‌بینی می‌شود و دمای کمتر از صفر برای مناطق کوهستانی استان دور از انتظار نیست.
وی ادامه داد: امروز صبح نیر با دمای ۹ درجه خنک‌ترین منطقه استان بود و دمای کمینه شهر یزد هم به ۱۶ درجه رسید.

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.