برنامه های دومین سالگرد شهدای حرم از امشب آغاز می شود

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 آبان 1403 - 14:18
شیراز- برنامه های دومین سالگرد شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) شامگاه چهارشنبه از نماز مغرب و عشا در حرم مطهر آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه‌های سالگرد شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) شامگاه چهارشنبه از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام ناصر رفیعی آغاز و در ادامه مداحان اهل‌بیت (ع) سید مجید بنی فاطمه، میثم مطیعی، سید رضا نریمانی، محمد حسین پویان فر، مهدی رسولی و علی‌اکبر افخمی مرثیه‌سرایی می‌کنند.

همچنین روز دوم مراسم سالگرد از ساعت ۱۶ پنجشنبه ۳ آبان با گلباران قبور مطهر شهدای حرم شاهچراغ (ع) در صحن حرم با حضور خدام حرم مطهر و خانواده‌های شهدا برگزار و در ادامه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا حجت السلام و المسلمین ابراهیم کلانتری تولیت حرم مطهر سخنرانی و ذاکر اهل بیت (ع) سید مجید بنی فاطمه مرثیه‌سرایی و احمد بابایی شعرخوانی می‌کند.

لازم به ذکر است در تاریخ ۴ آبان ماه ۱۴۰۱ یک نفر از اعضای گروه تروریستی داعش با حمله مسلحانه به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) ۱۲ نفر از زائران و خادمان آستان مقدس را به شهادت رساند و بیش از ۲۰ نفر نیز زخمی شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.