بازداشت اعضای باند سارقان کارت سوخت در ابهر

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 02 آبان 1403 - 14:23
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از بازداشت چهار سارق و کشف ۹۷ عدد کارت سوخت سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کارآگاه هادی نوروزی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت کارت سوخت در سطح شهرستان ابهر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران آگاهی با اقدامات فنی پلیسی، هویت استفاده کنندگان از این کارت سوخت‌های سرقتی را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی آنها را دستگیر کردند.

نوروزی تصریح کرد: در این خصوص ۴ متهم دستگیر شد و از آنان ۹۷ عدد کارت سوخت که با استفاده از آنها در مجموع مقدار ۸۲ هزار و ۱۱۶ لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع را قاچاق و به فروش رسانده بودند کشف و ضبط شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، اظهار کرد: از مردم انتظار داریم تا هشدارها و توصیه‌های پلیس را جدی گرفته و موارد مشکوک را در اسرع وقت به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.