دستگیری سارق مسلح در شهرستان حاجی آباد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 آبان 1403 - 14:48
بندرعباس-فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری یک نفر سارق مسلح در عملیات ویژه پلیس آگاهی شهرستان حاجی آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: همزمان با اعلام وقوع یک فقره سرقت مسلحانه طلاجات یک خانم در زمین کشاورزی روستای شمیل حاجی آباد توسط یک سارق مسلح، بلافاصله تیم عملیاتی پلیس به محل واقعه اعزام شد.

وی افزود: با اشاره به حساسیت و اهمیت موضوع تیم تخصصی پلیس آگاهی شهرستان حاجی آبادبا انجام کار دقیق اطلاعاتی و میدانی در کمتر از ۲۴ ساعت موفق به شناسایی و دستگیری عامل اصلی این واقعه شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه مجرم یک قبضه سلاح شکاری مورد استفاده در سرقت به همراه اموال مسروقه متعلق به شاکی کشف و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سردار جاویدان در پایان اظهار کرد: پلیس با هوشیاری و اقتدار با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد قانونی کرده و اجازه نخواهد داد افرادی هنجار شکن و قانون گریز امنیت و آرامش شهروندان را به خطر اندازند و از عمومی مردم فهیم استان درخواست کرد در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیر قانونی و مشکوک مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.