بسته کاری گردشگری سلامت در مازندران تهیه شود

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 آبان 1403 - 14:54
ساری- استاندار مازندران با اشاره تهیه برنامه توسعه دریا محور گفت: بسته کاری گردشگری سلامت در مازندران تهیه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری بعدازظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران شفافیت، اخلاق مداری و عدم انحراف مالی را جزو شاخص‌های مهم بیان کرد.

وی با اشاره به پروژه‌های در دست اجرای بخش سلامت گفت: تکمیل بیمارستان ساری باید در اولویت قرار گیرد.

وی با عنوان اینکه طبق آمار ستاد سفرها در طول ۱۰ روز ۴ میلیون و ۶۰۰ مسافر وارد مازندران شده است، اظهار کرد: سرانه بهداشتی مازندران متناسب با جمعیت استان بوده و جمعیت شناور و مسافر را در بر نمی‌گیرد و باید این سرانه خدماتی و بهداشتی ارتقا یابد.

استاندار مازندران با بیان اینکه خدمات رسانی بهداشت درمان در ۳۶۰۰ روستای استان انجام می‌شود، گفت: ارائه خدمات مطلوب نیازمند امکانات است.

وی با بیان اینکه الگوهای راهبری در بهداشت و درمان کلیشه‌ای هستند خواستار بازنگری در این الگوها شد.

وی با بیان اینکه برنامه توسعه دریا محور در شورای در حال بررسی است، گفت: انتظار ما این است که دانشگاه علوم پزشکی گردشگری سلامت را در بسته کاری مورد توجه قرار دهد و باید نسبت به جذب سرمایه‌گذاران در این حوزه اقدام شود

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.