کشتی فرنگی کمتر از ۲۳ سال جهان؛ راهیابی جرکنی و اسکو به دیدار رده بندی

صدا و سیما چهارشنبه 02 آبان 1403 - 15:22
کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛ راهیابی جرکنی و اسکو به دیدار رده بندی
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون کشتی، در وزن ۶۳ کیلوگرم؛ عرفان جرکنی در دور اول با نتیجه ۸ بر صفر تینو اویالا از فنلاند را مغلوب کرد.
وی در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۲ از سد آتسمیر بیژویف از روسیه گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.
وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب ویتالی اریومنکو از مولداوی شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده‌ها رفت.
 جرکنی در این گروه مقابل آنکیت از هند با توجه به عدم حضورش، پیروز شد و به دیدار رده بندی راه یافت.
وی امشب در این دیدار به مصاف آرمان واردانیان از ارمنستان می‌رود.
در وزن ۷۷ کیلوگرم؛ علی اسکو در دور اول با نتیجه ۸ بر ۱ مقابل سیمون بورکینهاگین از سوئد به برتری دست یافت.
وی در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۱ مقابل الکساندرین گوتو قهرمان سال گذشته از مولداوی مغلوب شد و پس از حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، به گروه بازنده‌ها راه یافت.
اسکو در این گروه در دیدار اول با نتیجه ۹ بر صفر کلودجان شیهو از آلبانی را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر آلونسو پارا گارسیا از کلمبیا را مغلوب کرد و به دیدار رده بندی راه یافت تا برای کسب مدال برنز به مصاف دونیورخون ناکیبوف از ازبکستان برود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.