استقبال علی‌عسکری از استقلالی‌ها

ورزش سه چهارشنبه 02 آبان 1403 - 15:25
مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس به فرودگاه مهرآباد و استقبال بازیکنان استقلال رفت.

به گزارش "ورزش سه"، کاروان استقلال در حالی پس از بازی آسیایی مقابل النصر عربستان ظهر امروز چهارشنبه به تهران بازگشت که عبدالعلی علی‌عسکری برای استقبال از بازیکنان این تیم در فرودگاه مهرآباد حضور پیدا کرد.

اعضای تیم استقلال که پرواز اختصاصی از فرودگاه دبی به تهران داشتند، در بدو ورودشان با استقبال علی‌عسکری، مدیرعامل و معاون مالی هلدینگ خلیج فارس مواجه شدند که برای تمجید از نمایش آبی‌ها مقابل النصر به فرودگاه مهرآباد آمده بود.

ویدئو: 356566

استقلال در شرایطی شب گذشته در سومین دیدارش در مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا با نتیجه یک بر صفر مقابل النصر عربستان شکست خورد که قرار است از این به بعد با حضور پیتسو موسیمانه وارد بازی‌ها شود و هلدینگ خلیج فارس تاکید به حمایت با حضور کادر فنی جدید داشته است.

علی‌عسکری البته در زمان ورود به فرودگاه مهرآباد برای استقبال از بازیکنان استقلال عجله داشت و مصاحبه‌ای درباره حواشی اخیر انجام نداد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.