پیشرفت ۹۰ درصدی برخی واحدهای مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن قم

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 آبان 1403 - 15:26
قم- مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم گفت: برخی بلوک‌ها و واحدهای نهضت ملی مسکن در استان قم ۹۰ درصد پیشرفت داشته اند و ۱۲ تعاونی در زمینه مردمی این طرح همکاری دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید وزیری راد ظهر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: برخی بلوک‌ها و واحدهای نهضت ملی مسکن در استان قم ۹۰ درصد پیشرفت داشته‌اند و ۱۲ تعاونی در زمینه مردمی این طرح همکاری دارند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم بیان کرد: استان قم در طرح نهضت ملی مسکن متعهد به ساخت ۸ هزار واحد مسکونی است که تسریع این امر به تأمین اعتبارات بانکی و متقاضیان بستگی دارد.

وی ابراز کرد: پیمانکاران از مردادماه سال گذشته مشغول ساخت و ساز واحدهای مسکونی هستند که خوشبختانه روند پیشرفت پروژه‌ها در حد مطلوبی قرار دارد.

وزیری راد عنوان کرد: استفاده از روش‌های نوین ساختمان سازی و به کار گیری افراد متخصص و ماهر در دستور کار اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان قم قرار دارد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم تصریح کرد: نیروهای بومی و متخصص برای اجرای پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در استان قم از طریق انجمن صنفی کارگران معرفی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: اتباع مجاز در صورت عدم تأمین نیروی انسانی مورد نیاز بر اساس قانون پیمانکاران می‌توانند آنها را به کار گیری کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.