بنیاد مسکن قم ۷ هزار و ۵۳۵ پروژه در دست اجرا دارد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 آبان 1403 - 15:27
قم- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم گفت: این بنیاد در حال حاضر اجرای ۷ هزار و ۵۳۵ پروژه را در دست اجرا دارد که یک هزار و ۱۷ واحد به اتمام رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اطهری ظهر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم در حال حاضر اجرای هفت هزار و ۵۳۵ پروژه را در دست اجرا دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم بیان کرد: پروژه‌های اجرایی در قالب ۸ محور هستند که از مجموع پروژه‌های جاری یک هزار و ۱۷ واحد به اتمام رسیده است.

وی ابراز کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم سعی دارد تا پایان سال جاری زیر ساخت‌های آب، برق، گاز و تلفن را فراهم کند تا متقاضیان با چنین مشکلاتی مواجه نشوند.

اطهری ادامه داد: در صدد هستیم تا ۴۶۷ واحد تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد و فراهم شدن زیر ساخت‌های دو سایت طایقان و ۲۲ هکتاری در دستورکار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم قرار دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم گفت: ۱۳۴۰ واحد از سایت ۱۷ هکتاری استان قم رو به اتمام است و سایر پروژه‌ها نیز در حال بهره برداری هستند.

وی خاطرنشان کرد: ساخت نمای ساختمان سایت‌ها در استان قم با کمبود گروه‌های مجهز و نیروی کار مواجه است و تأمین مصالح سازه‌ها با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.