مردم از خدمات رایگان در مراکز بهداشت بی اطلاع هستند

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 آبان 1403 - 15:56
قزوین- رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین با بیان اینکه مردم از خدمات رایگان در مراکز بهداشت بی اطلاع هستند، برپیگیری طرح آشنایی مردم با مراکز بهداشتی و مراقبت های رایگان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا مهرعلیان هدف از طرح آشنایی مردم با مراکز بهداشتی و مراقبت‌های رایگان سلامت محور را کاهش مراجعات به بیمارستان‌ها اعلام کرد و گفت: آمار مراجعه به بیمارستان‌ها، نشان می‌دهد؛ مردم از خدمات رایگان در مراکز بهداشت، بی اطلاع هستند.

وی تصریح کرد: بیشتر سالمندان افراد بازنشسته هستند و نیازهای درمانی بیشتری دارند و این مسئله باعث تحمیل بار اقتصادی زیادی به کشور خواهد شد.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین با بیان اینکه کاهش جمعیت باعث افزایش پیری و سالمندان می‌شود، عنوان کرد: همه باید درباره عواقب تک فرزندی و بی فرزندی و مشکلات آن و نیازهای دوران سالمندی به مردم اطلاع رسانی کنند.

وی در پایان با ارائه راهکارهای خروج از این بحران مانند تشویق جوانان به ازدواج بهنگام و فرزندآوری به موقع و افزایش تعداد فرزندان خانواده‌ها، خواستار توجه افراد جامعه به این موضوع شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.