مدیر سخت‌افزار اپل: آیفون 17 جاه‌طلبانه‌ترین آیفون تاریخ اپل خواهد بود

دیجیاتو چهارشنبه 02 آبان 1403 - 16:02
او در یادداشتی به‌منظور معرفی معاونان جدید خود به این موضوع اشاره کرده است. The post مدیر سخت‌افزار اپل: آیفون 17 جاه‌طلبانه‌ترین آیفون تاریخ اپل خواهد بود appeared first on دیجیاتو.

به‌ گزارش بلومبرگ، «جان ترنوس»، مدیر گروه مهندسی سخت‌افزار اپل، در یادداشتی به تیم سخت‌افزار اپل اعلام کرد سری آیفون 17 «جاه‌طلبانه‌ترین آیفون اپل» خواهد بود. او زمانی این ادعا را مطرح کرده که از تغییراتی در زمینه مدیران زیردست خود خبر داده و 3 مهندس جدید را به سِمت معاونت بخش سخت‌افزار منصوب کرده است.

«ریچارد دین»، «دیو پاکولا» و «دانی نوردوس»، مهندسانی هستند که به سمت معاونت ارتقا یافته‌اند تا مسئولیت بخش‌های مختلف طراحی و تولید محصولات سخت‌افزاری اپل را برعهده بگیرند. این تغییرات زمانی آغاز شد که تعدادی از معاونان ارشد اپل این شرکت را ترک کردند و ترنوس وظیفه جایگزینی نیروهای جدید را برعهده داشت.

در‌این‌میان، ریچارد دین روی توسعه سری آیفون 17 نظارت خواهد کرد. این تغییرات از تلاش‌‌های اپل برای سازماندهی مجدد گوشی‌ها و خلق ایده‌های جدید خبر می‌دهند.

اپل

نقش معاونان جدید در بهبود خط تولید اپل

دیو پاکولا مسئولیت طراحی سایر محصولات اپل نظیر اپل‌واچ‌ها، آیپد‌ها، مک‌بوک‌ها و لوازم جانبی را در چین برعهده خواهد گرفت. دانی نوردوس نیز معاون مدیریتی بخش سخت‌افزار خواهد بود و روی ساده‌سازی فرایند تولید، بهبود کارایی و تحویل پروژه‌ها در زمان مشخص همراه با بودجه مصوب کار می‌کند.

پیش‌از‌این «مارک گرمن»، خبرنگار مطرح بلومبرگ، اظهار کرده بود که ارتقای پاکولا به چنین مقامی، احتمالاً حاکی از تغییرات احتمالی در سازمان مهندسی سخت‌افزار اپل باشد. وظایف پاکولا با «کیت برگرون»، معاون قدیمی ترنوس، اشتراکات زیادی دارد؛ درنتیجه شاید تیم مدیریتی اپل پاکولا را برای جانشینی برگرون آماده می‌کند یا نقش متفاوتی برای معاون سابق ترنوس در سر دارند.

به‌ نظر می‌رسد ارتقای مهندسان اپل به موقعیت‌های شغلی جدید همچنان ادامه ‌پیدا کند. این موضوع نشان می‌دهد اپل به‌دنبال پیروی از جدیدترین فناوری‌هاست تا از رقبای خود پیش بیفتد؛ درنتیجه عملکرد مهندسان در توسعه محصولات و خدمات جدید کوپرتینویی‌ها مهم خواهد بود.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.