طرح تشدید بازرسی و نظارت در مهرگان اجرا می شود

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 آبان 1403 - 16:08
قزوین- رئیس اداره صنعت، تجارت و معدن البرز از افزایش بازرسی و نظارت بر اصناف در شهر مهرگان خبر داد.

کیان رشوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح تشدید نظارت بر واحد های صنفی عرصه کننده میوه و تره بار و مواد غذایی و نانوایی ها در مهرگان انجام شد.

وی افزود: این بازرسی در قالب ۲ اکیپ بازرسی انجام شده و از ۳۳ واحد صنفی عرضه کننده مواد غذایی، نانوایی و اغذیه فروشی بازرسی شد.

رئیس اداره صنعت، تجارت و معدن البرز با بیان اینکه در این بازرسی ها ۹ واحد متخلف شناسایی و به تعزیرات معرفی شدند، اضافه کرد: تخلفات کشف شده شامل گرانفروشی، عدم ارائه فاکتور خرید، عدم نصب قیمت و کم فروشی بوده است.

وی تاکید کرد: طرح تشدید بازرسی و نظارت در شهر مهرگان ادامه دارد و در صورت مشاهده هر گونه تخلفی به شدت برخورد خواهد شد.

رشوند در پایان یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلفی گزارش خود را از طریق سامانه رسیدگی به شکایات https://124.ir ثبت و اعلام کنند تا در اسرع وقت رسیدگی و در صورت احراز تخلف برخوردهای قانونی صورت بگیرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.