باید بدون دخالت، به استاندار خوزستان کمک شود

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 02 آبان 1403 - 16:13
نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به آغاز کار استاندار جدید گفت: موفقیت دولتمردان، موفقیت نظام و امیدبخش مردم است، بنابراین باید توجه شود استاندار به تنهایی نمی‌تواند کار کند و باید بدون دخالت، به او کمک کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد در آیین معارفه و تکریم استاندار خوزستان که امروز (۲ آبان ماه) برگزار شد، با گرامیداشت یاد ۲۴ هزار شهید و شهدای مقاومت اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم خالصانه در نظام اسلامی، سربازی و خدمت کنیم.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه آقای موالی‌زاده را همه به خوش‌نامی می شناسند، افزود: آقای حسینی‌محراب شب و روز نمی‌شناسد و یکی از نکات مثبت وی مشورت و به کار بستن این مشورت‌ها است. برای آقای موالی‌زاده نیز آرزوی موفقیت می‌کنیم.

امام جمعه اهواز گفت: قطعا فردی انتخاب شده است که سابقه انقلابی دارد و متدین است و علم پرچم را در دست دارد. همه ما تکلیف داریم به دولت خدمتگزار کمک کنیم. فرمان حضرت آقا را که فرمود تضعیف این دولت، حرام شرعی است را نصب العین خود قرار می‌دهیم و بر خود واجب می‌دانیم دولتمردان خود را برای موفقیت کمک کنیم.

موسوی‌فرد عنوان کرد: موفقیت دولتمردان، موفقیت نظام و امیدبخش مردم است بنابراین باید توجه شود استاندار به تنهایی نمی‌تواند کار کند و باید بدون دخالت، به او کمک کنیم. در انتصاب مدیران تنها باید چند نفر را معرفی کنیم و نباید دخالت کنیم و بگوییم حتما باید این فرد انتخاب شود زیرا خلاف نظر حضرت آقا است.

وی افزود: در صحنه اجرا هم باید همه کمک کنیم تا استاندار موفق شود و منجر به موفقیت دولت شود که موفقیت دولت موفقیت نظام است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.