خون شهیده کرباسی بنیان رژیم صهیونیستی را از بین خواهد برد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 آبان 1403 - 16:27
شیراز-استاندار فارس در پیام تسلیت به خانواده شهیده «معصومه کرباسی» گفت: خون مطهر این شهیده مقاومت بنیان رژیم صهیونیستی را از بین می برد و زمینه تعجیل در فرج امام عصر(عج) را فراهم خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسینعلی امیری در پیام تسلیت به خانواده شهیده «معصومه کرباسی» عنوان کرد: خون مطهر این شهیده مقاومت بنیان رژیم صهیونیستی را از بینمی برد و و زمینه تعجیل در فرج امام عصر (عج) را فراهم خواهد کرد.

متن این پیام به شرح زیر می‌باشد:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت باب گشوده رحمت واسعه الهی بر آدمیان است. خون شهید می‌جوشد و به مصداق آیه‌ی شریفه «وَجَعَلَنِی مُبَارَکًا أَیْنَ مَا کُنتُ» در همه امور منشأ اثر است. برکت وجود شهید نه تنها بر بازماندگان و اهل دنیا صفا و رشحات نور می‌تراود، که حتی به گذشتگان و برزخیان هم نور و رَوح و ریحان می‌رساند.

اینجانب شهادت ناجوانمردانه بانوی بزرگوار معصومه کرباسی و همسر رشید و فداکارشان را در لبنان به وسیله رژیم جنایتکار و منحوس صهیونیست، به خانواده، فرزندان و بازماندگان این بانوی شهیده تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

به اذن الهی این خون‌های مطهر و به ناحق بر زمین ریخته، به زودی سیل بنیان کنِ وجودِ عنکبوتی رژیم ناپاکِ اسرائیل شده، دامان اربابان خونخوار را می‌گیرد و زمینه تعجیل در فرج امام عصر (عج) را فراهم خواهد ساخت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.