مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 02 آبان 1403 - 16:33
قزوین میزبان لیگ برتر تنیس روی میز کشور، شناخت حریفان اتحاد قزوین در لیگ فوتبال نوجوانان کشور و انتخاب داور قزوینی برای ریاست کمیته داوران ووشوی کشور اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز نوجوانان و جوانان کشور، با عنوان گرامیداشت «روح‌الله شیشه‌گرها» در قزوین در حال برگزاری است. این مسابقات تا چهارم آبان در خانه بین‌المللی تنیس روی میز قزوین برگزار می‌شود.

شناخت حریفان اتحاد قزوین در لیگ فوتبال نوجوانان کشور

تیم فوتبال اتحاد قزوین نماینده استان در لیگ فوتبال نوجوانان کشور رقبای خود را شناخت. نماینده استان قزوین در هفته نخست لیگ فوتبال نوجوانان کشور میهمان «پیشگامان پاسارگارد نور» خواهد بود.

فوتبالیست‌های اتحاد در دومین بازی خود دهم آبان ماه در قزوین از «زاگرس مهاباد» پذیرایی می کنند.

در لیگ فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور شانزده تیم با هم رقابت می‌کنند.

انتخاب داور قزوینی برای ریاست کمیته داوران ووشوی کشور

«محمد نوری» به عنوان رئیس کمیته داوران فدراسیون ووشو معرفی شد. محمد نوری از مربیان و داوران فعال ووشو استان و کشور است و نوری سال‌ها سابقه داوری و مربیگری این رشته ورزشی را در کارنامه دارد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.