قاب تکراری از دو لژیونر جوان؛/ سحرخیزان و قربانی دوباره همراه شدند (عکس)

ورزش سه چهارشنبه 02 آبان 1403 - 17:05
بازیکنان ایرانی اورنبورگ دور از ترکیب مقابل خیمکی هستند و استراحت می‌کنند.

به گزارش "ورزش سه"، سعید سحرخیزان پس از حضور ثابت و 90 دقیقه‌ای و محمد قربانی بعد از بازی یک نیمه‌ای در مسابقه اخیرشان در لیگ برتر روسیه مقابل سامارا، امروز در جدال بی‌اهمیت در رقابت‌های روسیه کاپ برابر خیمکی دور از جمع 11 نفر اصلی هستند و از روی نیمکت کارشان را آغاز می‌کنند.

اورنبورگ در حالی که محمد قربانی و سعید سحرخیزان را در لیست نفراتش دارد، از ساعت 17 امروز در ورزشگاه گازوویک به مصاف خیمکی خواهد رفت تا یکی از دیدارهای هفته ششم و پایانی مرحله گروهی روسیه کاپ را برگزار کند.

سعید سحرخیزان که نمایش موثری در این فصل برای اورنبورگ داشته و 5 گل در لیگ برتر و روسیه کاپ به ثمر رسانده، امروز برابر خیمکی استراحت می‌کند و روی نیمکت حضور دارد تا آماده بازی آینده برابر روبین کازان شود.

2099219

محمد قربانی هم پس از حضور در اردوی تیم ملی، در بازی اخیرشان به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت که امروز هم در کنار سحرخیزان روی نیمکت است.

سحرخیزان و قربانی قبل از تمام مسابقات رسمی اورنبورگ در کنار هم مشغول قدم زدن در چمن ورزشگاه می‌شوند که امروز هم تصویرشان در کنار هم به ثبت رسید.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.