خون به ناحق ریخته شهیدان بنیان رژیم صهیونیستی را از جا می‌کند

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 آبان 1403 - 17:09
شیراز-استاندار فارس در پیام تسلیت به خانواده شهیده «معصومه کرباسی» گفت: خون‌های مطهر و به ناحق بر زمین ریخته شهیدان مقاومت به زودی بنیان وجودِ عنکبوتی رژیم اسرائیل را از جا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسینعلی امیری در پیام تسلیت به خانواده شهیده «معصومه کرباسی» عنوان کرد: خون مطهر این شهیده مقاومت بنیان رژیم صهیونیستی را از بینمی برد و و زمینه تعجیل در فرج امام عصر (عج) را فراهم خواهد کرد.

متن این پیام به شرح زیر می‌باشد:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت باب گشوده رحمت واسعه الهی بر آدمیان است. خون شهید می‌جوشد و به مصداق آیه‌ی شریفه «وَجَعَلَنِی مُبَارَکًا أَیْنَ مَا کُنتُ» در همه امور منشأ اثر است. برکت وجود شهید نه تنها بر بازماندگان و اهل دنیا صفا و رشحات نور می‌تراود، که حتی به گذشتگان و برزخیان هم نور و رَوح و ریحان می‌رساند.

اینجانب شهادت ناجوانمردانه بانوی بزرگوار معصومه کرباسی و همسر رشید و فداکارشان را در لبنان به وسیله رژیم جنایتکار و منحوس صهیونیست، به خانواده، فرزندان و بازماندگان این بانوی شهیده تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

به اذن الهی این خون‌های مطهر و به ناحق بر زمین ریخته، به زودی سیل بنیان کنِ وجودِ عنکبوتی رژیم ناپاکِ اسرائیل شده، دامان اربابان خونخوار را می‌گیرد و زمینه تعجیل در فرج امام عصر (عج) را فراهم خواهد ساخت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.