دنیامالی خبر داد:/ ورود تدریجی وزارت ورزش به امور سرخابی‌ها

ورزش سه چهارشنبه 02 آبان 1403 - 17:09
وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد در صورت لزوم به مباحث مدیریتی استقلال و پرسپولیس ورود خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، احمد دنیامالی وزیر ورزش و درباره شرایط مالکیتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و مشکلاتی که با آن مواجه هستند گفت:
«ما حواسمان به این مساله هست که تیم‌های بزرگ شرایط ویژه دارند. در حال حاضر خوشبختانه هر دو تیم بزرگ پایتخت که هواداران زیادی دارند از لحاظ منابع مالی مشکلی ندارند و در یکسری مسائل مدیریتی مشکل دارند که به تدریج خودمان در حال ورود به آن هستیم.»

او صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد:
«هواداران مطمئن باشند ما نسبت به تیم محبوب آنها بی‌تفاوت نیستیم. وقتی تیمی به خارج از مرزهای ایران می‌رود برای ما تفاوتی ندارد که نامش چیست و حکم تیم ملی را دارد. باید به اینکه نمایندگان ایران نتایج لازم را در دیدارهای آسیایی نمی‌گیرند رسیدگی شود.»

وزیر ورزش درباره چگونگی این وزارتخانه به مسائل پیرامون این دو باشگاه گفت: 
«واگذاری سرخابی‌ها مجرای قانونی داشته و متناسب با آن باید ما در حوزه های مدیریتی به باشگاه‌ها کمک کنیم. دقت کنید که کمک ما به معنای دخالت نیست. چون وظیفه ما این است که از این تیم‌ها مراقبت و حفاظت کنیم و امورات اصلی را خود باشگاه‌ها و اعضا و مجامع آنها باید انجام دهند. این دو تیم بزرگ و محبوب هستند و ما نیز هنوز سهامدار هستیم و سهاممان به صورت مدیریتی است و اگر نیاز باشد (که امیدوارم هیچوقت نیاز نشود) ما هم آن مراقبت‌ها را عملیاتی خواهیم کرد.»

وی درباره شرایط میزبانی ایران در رقابت‌های فوتبال گفت:
«این مساله مربوط به شرایط کلی کشور است. از طرفی ما در حال پیگیری این هستیم که شرایط اینجا عادی است و مشکلی بابت میزبانی ندارد. امیدوارم زودتر تلاش‌ها نتیجه دهد و این موضوع نیز برطرف شود.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.