برگزاری مسابقات والیبال نشسته ساحلی کشور در گیلان

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 آبان 1403 - 17:09
رشت _ رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و توانخواهان گیلان از برگزاری مسابقات والیبال نشسته ساحلی کشور در این استان خبر داد و گفت: ۳۶ تیم از استان‌های مختلف در این مسابقات شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد قنبری سائل صدیق عصر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار کرد: هیئت ورزش‌های جانبازان و توانخواهان گیلان در ۱۷ رشته‌های مختلف در استان فعالیت می‌کند.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و توانخواهان گیلان از اعزام ۸ بازیکن گیلانی در پارالمپیک خبر داد و بیان کرد: جوان‌ترین بازیکن والیبال کشور برای گیلان است.

قنبری سائل صدیق با اشاره به رشد چشمگیری کیفی و کمی ورزش‌های جانبازان و توانخواهان گیلان اضافه کرد: گیلان پایه ریز بسیاری از رشته‌های جانبازان و توانخواهان در کشور است و در این بخش حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی با اشاره به جزئیات مسابقات والیبال نشسته ساحلی در سال گذشته افزود: ۱۷ تیم از ۱۳ استان در مسابقات والیبال نشسته ساحلی سال گذشته شرکت کرده بودند.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و توانخواهان گیلان از برگزاری مسابقات والیبال نشسته ساحلی کشور در این استان خبر داد و بیان کرد: این مسابقات به یاد شهدای گلگون کفن نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود.

قنبری سائل صدیق با اشاره به بالا بودن سطح کیفی و کمی مسابقات ملی والیبال نشسته ساحلی اضافه کرد: ۳۶ تیم از استان‌های مختلف در این مسابقات شرکت می‌کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.