ساخت دستگاه خشک کننده محصولات کشاورزی در خلیل آباد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 آبان 1403 - 17:11
خلیل آباد- رئیس جهاد کشاورزی شهرستان خلیل آباد گفت: یک کشاورز خلیل آبادی با ساخت دستگاهی توانسته محصولات کشاورزی خود و دیگر افراد را در کمتر از ۷۲ ساعت خشک و تحویل دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود شبان عصر چهارشنبه در جریان بازدید فرماندار خلیل آباد از یک شرکت تعاونی کشاورزی اظهار کرد: متصدی این مجموعه به ابتکار خودش با هزینه حدود یک میلیارد تومان دستگاهی را ساخته است که محصولات تولیدی شهرستان از جمله انگور و یا گوجه فرنگی در کمتر از ۷۲ ساعت خشک می‌شود.

وی افزود: این دستگاه خشک کنی تماماً توسط فرد مذکور با خلاقیت و پشتکار ساخته شده است.

مدیر جهاد کشاورزی خلیل آباد، با بیان اینکه در شرایط عادی خشک کردن محصول حداقل حدود یک ماه را زمان می‌برد، اظهار کرد: از لحاظ کیفیت محصول در روش صنعتی به جهت رنگ و مقبولیت محصول توسط کارشناسان نسبت به روش سنتی تأیید و روش صنعتی برای کشاورز و باغدار صرفه اقتصادی بیشتری را دارد.

در ادامه حسین نوری، مسئول اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان خلیل آباد گفت: در راستای بازدیدهای دوره‌ای و نظارتی از فعالیت‌های شرکت‌های تعاونی، محمد رضا خوشنویس فرماندار شهرستان خلیل آباد و دیگر رؤسای دستگاه‌های مرتبط با حوزه کشاورزی و نیز ادارات خدماتی به شرکت‌ها از یک تعاونی بازدید کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.