استاندار خوزستان معارفه شد

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 02 آبان 1403 - 17:47
در مراسمی با حضور وزیر کشور، سید محمدرضا موالی‌زاده به عنوان استاندار خوزستان معارفه شد.

در مراسمی که بعد از ظهر امروز (۲ آبان‌ماه) با حضور اسکندر مومنی وزیر کشور و مسئولان استانی در اهواز برگزار شد، سید محمدرضا موالی‌زاده به عنوان استاندار خوزستان معارفه و از تلاش‌های علی‌اکبر حسینی‌محراب استاندار پیشین خوزستان تقدیر شد.

به گزارش ایسنا، حسینی‌محراب ۸ دی ماه ۱۴۰۱ به عنوان استاندار جدید استان خوزستان معارفه شد. وی به مدت یک سال و ۹ ماه، سکانداری استانداری خوزستان را برعهده داشت.

موالی‌زاده استاندار جدید خوزستان، متولد ۱۳۳۹ و اهل خرمشهر است؛ او در سال‌های ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۲ معاون امور مجلس، حقوقی و بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود. موالی زاده همچنین در ادوار چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی به‌ عنوان نماینده اهواز در مجلس حضور داشت.

او همچنین در سال ۱۳۷۹ و پس از ۷ سال قطع روابط دیپلماتیک ایران و الجزایر به پیشنهاد سید کمال خرازی وزیر امور خارجه وقت و تصویب سید محمد خاتمی رییس جمهور وقت، به سمت سفیر جمهوری اسلامی ایران در الجزایر منصوب شد.

آیت‌الله حیدری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاه‌های اجرایی و مدیران کل، مسئولان نظامی و انتظامی، سران عشایر، نماینده ولی فقیه در استان، روسای دانشگاه‌ها و ریی کل دادگستری خوزستان و دادستان اهواز نیز در این مراسم حضور داشتند. 

انتهای پیام 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.