پلمپ دو معدن غیر ایمن خراسان شمالی طی بازرسی های ایمنی

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 02 آبان 1403 - 18:11
مدیر کل صمت خراسان شمالی از پلمپ دو معدن غیر ایمن استان طی بازرسی های ایمنی خبر داد.

حسین حاجی بگلو اظهار کرد: استخراج زیر زمینی و تونلی غیر ایمن و جبهه کار ناایمن از عواملی بود که سبب پلمپ این دو معدن در شهرستان اسفراین شد.

وی افزود: با بررسی میدانی و اظهارات دونفر از نگهبانان یکی از معادن، محرز بود که حفاری، استخراج و برداشت موادمعدنی طی شب ها صورت می گیرد.

حاجی بگلو تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی دیگر از معادن نیز به علت جبهه کار احداثی بالا دست تونل قائم ایجادی، ارتفاع غیر استاندارد با شیب منفی و درزه و شکاف های غیر ایمن پلمپ شده و احتمال ریزش و سقوط سنگ بر دهانه تونل است که سبب مسدود شدن دهانه تونل و محبوس شدن افراد داخل آن می شود، دستورسریع توقف و مسدودسازی دهانه تونل های ایجادی از طریق مراجع قضایی صادر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل، وی عدم رعایت موارد ایمنی نظیر استفاده از کفش و کلاه ایمن، نداشتن گواهینامه اپراتور های دستگاه های بیل مکانیکی  و .... از دیگر مواردی بود که سبب شد دستور پلمپ این معادن صادر شود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.