کارگروه ویژه بررسی مشکلات خوزستان در دولت تشکیل می‌شود

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 02 آبان 1403 - 18:11
استاندار خوزستان گفت: در جلسه‌ای با دولت، مشکلات را مطرح کردیم و مقرر شد کارگروه ویژه‌ای تشکیل و به صورت ویژه برای حل مشکلات استان خوزستان اقدام شود.

سید محمدرضا موالی‌زاده در آیین معارفه و تکریم استاندار خوزستان که امروز (۲ آبان‌ماه) در اهواز برگزار شد، با تقدیر ستادهای دکتر پزشکیان و دیگر افراد و مسئولان اظهار کرد: از اینکه به من اعتماد کردند و این مسئولیت خطیر رابه من سپردند تشکر می‌کنم و امیدوارم در عمل پاسخگوی این اعتماد باشم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: خوزستان مشکلات عدیده‌ای دارد؛ در جلسه‌ای با دولت، مشکلات را مطرح کردیم و مقرر شد کارگروه ویژه‌ای تشکیل و به صورت ویژه برای حل مشکلات استان اقدام شود.

استاندار خوزستان گفت: بر اساس مطالعه‌ای که سال ۱۳۳۷ در خوزستان انجام شد، ظرفیت عظیمی در این استان وجود دارد و قطب رشد و توسعه است زیرا دارای جلگه حاصلخیز، آب‌های فراوان، بنادر، راه آهن، منابع نفتی و .... است و بر همین اساس تا مدت‌های مدید، مهاجر پذیرترین استان کشور بودیم اما متاسفانه اکنون مهاجرفرست‌ترین استان هستیم و همه‌ باید تلاش کنیم این شرایط تغییر یابد.

وی بیان کرد: نخبگان علمی و اجرایی و مردم بخش‌های مختلف، در حال مهاجرت از خوزستان هستند. 

ادامه دارد 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.