حتی سری گلکسی S26 احتمالاً از تراشه اسنپدراگون استفاده خواهد کرد

دیجیاتو چهارشنبه 02 آبان 1403 - 18:17
شرایط می‌تواند برای سری گلکسی S27 متفاوت باشد. The post حتی سری گلکسی S26 احتمالاً از تراشه اسنپدراگون استفاده خواهد کرد appeared first on دیجیاتو.

اوایل امروز گزارش شد که سامسونگ به طور انحصاری از تراشه اسنپدراگون 8 الیت در تمامی مدل‌های گلکسی S25 استفاده خواهد کرد. حالا شایعه شده است که سامسونگ می‌تواند استفاده از تراشه‌های اسنپدراگون را برای پرچمداران سال 2026 نیز ادامه دهد. بنابراین احتمالاً سری گلکسی S26 نیز از تراشه‌های کوالکام استفاده خواهد کرد. بااین‌حال در مورد سری گلکسی S27، قضیه می‌تواند متفاوت باشد.

به گزارش سام‌موبایل، این احتمال وجود دارد که غول کره‌ای، سال آینده نیز تمام مدل‌های سری S26 را به تراشه‌های قدرتمند اسنپدراگون کوالکام مجهز کند. بااین‌حال، سامسونگ اگزینوس را از یاد نبرده است و طبق گزارش‌ها در سال 2027، این مدل تراشه در سری S27 باز خواهد گشت.

منبع آگاهی به‌نام Ice Universe در شبکه اجتماعی ویبو فاش کرد که طبق گزارش‌ها، سامسونگ در فکر استفاده انحصاری از تراشه‌های اسنپدراگون برای سری گلکسی S26 است. این خبر بسیار خوبی برای افرادی است که خواهان گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با عملکرد بسیار بالا و بهره‌وری انرژی بهتر هستند.

اسنپدراگون

اسم رمز تراشه نسل بعدی اگزینوس سامسونگ

بااین‌حال، ظاهراً غول مستقر در کره جنوبی هنوز تراشه‌های اگزینوس خود را از یاد نبرده است. طبق گفته Ice Universe، سامسونگ در حال توسعه تراشه اگزینوس نسل بعدی خود با اسم رمز «Ulysses» است. این پردازنده ظاهراً برای سری گلکسی S27 برنامه‌ریزی شده است و در سال 2027 عرضه خواهد شد. طبق گزارش‌ها، این تراشه با فرایند تولید 2 نانومتری نسل دوم سامسونگ (SF2P) ساخته خواهد شد که تا پایان سال 2026 آماده خواهد شد.

گلکسی اس 25 و گلکسی اس 25 پلاس قرار بود از چیپست 3 نانومتری اگزینوس 2500 استفاده کنند. این شرکت حتی در طول رویداد گزارش درآمدهای خود، از Exynos 2500 نام برد. با‌این‌حال، از قرار معلوم، این شرکت در تولید اگزینوس 2500 با مشکلاتی مواجه شد و تصمیم گرفت این تراشه اختصاصی خود را به نفع اسنپدراگون 8 الیت برای کل سری گلکسی اس 25 کنار بگذارد.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.