داماش صفر-صفر آریو اسلامشهر؛/ لیگ یک/ مقاومت داماش ده‌نفره مقابل صدرنشین

ورزش سه چهارشنبه 02 آبان 1403 - 18:31
تقابل داماش و آریو اسلامشهر با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم‌های داماش گیلان و آریو اسلامشهر از ساعت 15:45 امروز و با تاخیر 30 دقیقه‌ای به دلیل بارش شدید باران در ورزشگاه شهید عضدی رشت، به مصاف هم رفتند که قضاوت این بازی را فرزاد منصوری برعهده داشت.

سعید ابراهیم‌پور، هادی رفسنجانی، آرمان لطف خدا، محمد امینی، کیخسرو سیاهپور، علی آذری، محمد شریفی، مهرداد بایرامی، سجاد قلی‌بیگی، مهدی مهدیخانی و فردین نجفی 11 بازیکن آغاز کننده بازی برای داماش گیلان مقابل تیم صدرنشین لیگ دسته اول بودند که سعی در کسب پیروزی داشتند.

در نیمه اول هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند که در گلزنی ناموفق بودند و بازیکنان داماش از فرصت‌های خود بهره نبردند و شاگردان وحید بیاتلو هم نتوانستند به گل برسند و شانس برد را بالاتر ببرند.

در‌ نيمه دوم تیم داماش حملات بیشتر را روی دروازه تیم آریو اسلامشهر طراحی کرد اما اخراج بازیکن تیم داماش توسط داور باعث شد تا کار این تیم سخت شود و شاگردان بیاتلو هم نتوانستند در این فرصت به گل دست پیدا کنند تا این بازی با تساوی به پایان برسد.

داماش گیلان با تساوی بدون گل خانگی مقابل آریو اسلامشهر 9 امتیازی شد و موقتا در جایگاه دوازدهم جدول لیگ دسته اول قرار گرفت و شاگردان بیاتلو هم با 15 امتیاز صدرنشین ماندند که البته جایگاهشان با توجه به بازی‌های امروز در خطر است.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.