سامسونگ احتمالاً در سال 2025 گوشی تاشو با دو لولا معرفی می‌کند

دیجیاتو چهارشنبه 02 آبان 1403 - 18:32
این محصول در صورت عرضه، وارد اکثر بازارهای جهانی می‌شود. The post سامسونگ احتمالاً در سال 2025 گوشی تاشو با دو لولا معرفی می‌کند appeared first on دیجیاتو.

سامسونگ در حال آماده‌شدن برای گسترش خط تولید گوشی‌های تاشو خود با یک گوشی تاشو دارای دو لولا است که احتمالاً در سال 2025 عرضه خواهد شد. بااین‌حال، تصمیم نهایی برای زمان عرضه، برعهده بخش Mobile eXperience سامسونگ به رهبری «تی‌ام رو» است.

به گزارش رسانه کره‌ای Zdnet، درحال‌حاضر، هواوی میت XT تنها گوشی تاشو با دو لولا در بازار است که فقط در چین عرضه شده. اگر سامسونگ موبایلی با این طراحی در سطح جهانی عرضه کند، می‌تواند اولین مدل تاشو با دو لولا در دنیا باشد. فرم جدید این نوع گوشی تاشو، از یک صفحه نمایش در اندازه تبلت به یک گوشی جمع‌وجور تبدیل می‌شود و کاربردهای متنوعی را برای سناریوهای مختلف فراهم می‌کند.

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات این محصول سامسونگ وجود ندارد، اما پتنت‌ها مکانیسم‌های نوآورانه لولا و یکپارچه‌سازی حسگر را نشان می‌دهند و به دستگاهی اشاره می‌کنند که برای استفاده‌های انعطاف‌پذیر طراحی شده است.

طرح مفهومی از گوشی تاشو با سه لولا سامسونگ

احتمال تجهیز گوشی تاشو دارای دو لولا سامسونگ به اسنپدراگون 8 الیت

بر اساس سابقه سامسونگ در بازار گوشی‌های تاشو، این محصول احتمالاً از آخرین پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 الیت استفاده خواهد کرد.

این چیپست دارای یک NPU ارتقا یافته با 45 درصد بهبود در اجرای هوش مصنوعی است که می‌تواند از ویژگی‌های پیچیده‌تر Galaxy AI در این گوشی پشتیبانی کند.

بااین‌حال، چنین دستگاهی احتمالاً باید باریک‌تر از گلکسی زد فولد 6 موجود باشد، بنابراین انتظار نمی‌رود هیچ سنسور دوربین بزرگ‌تری در داخل آن وجود داشته باشد. می‌توان پیش‌بینی کرد که دوربینی مشابه دوربین تاشوی موجود در سری گلکسی زد فولد در این دستگاه هم وجود داشته باشد.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.