۵۰۰۰ میلیارد بدهی دانشگاه علوم پزشکی حاصل از ناترازی مالی است

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 02 آبان 1403 - 18:34
سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام این مطلب که دانشگاه ۵۰۰۰ میلیارد بدهی دارد که از ناترازی مالی رخ می‌دهد، گفت: ۱۰۰ پرونده پروژه ما باز است و هر روز بر بدهی ما می‌افزاید در کنار این مشکلات، حقوق معوق نیز داریم و باید به این روند، نظم ببخشیم.

 دکتر محمدصادق رضایی چهارشنبه ۲ آبان در آئین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، از وزیر بهداشت جهت اعتماد برای سپردن این مسئولیت قدردانی کرد و افزود: توفیق قطعا در گرو همراهی تمامی بهورزان تا هیات رئیسه است و خدا را شاکرم که فرصت این خدمت نصیب شد.

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: امیدوارم با حفظ کرامت ۲۳ هزار نیروی تحت پوشش استان بتوانیم با مدیریتی مناسب کار را به جلو ببریم.

دکتر رضایی با بیان اینکه حال سلامت استان خوب نیست و در بدنه خود، امید نداریم و لذا همراهی دچار بی‌نظمی است، بیان کرد: هر زمان حال همکاران ستاد خوب باشد حال مردم نیز خوب است.

وی تصریح کرد: ما آمدیم تا خشتی بر روی معماری دانشگاه بگذاریم و تعالی حوزه سلامت را رقم بزنیم.

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ما جان‌مان را خواهیم گذاشت تا گامی رو به جلو در مسیر تعالی پیش ببریم.

دکتر رضایی افزود: واقعیت آن است که برنامه‌های قابل اجرا را پیش می‌بریم و اگر لازم باشد تغییر ایجاد خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه قطعا سفرهای شهرستانی خواهیم داشت و مشکلات را پس از دسته‌بندی، اولویت‌بندی و سال به سال آن را مرتفع خواهیم کرد، یادآور شد: در توریسم سلامت کارهای خوبی می‌توان رقم زد و ظرفیت خیرین نیز وجود دارد.

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام این مطلب که دانشگاه ۵۰۰۰ میلیارد بدهی دارد که از ناترازی مالی رخ می‌دهد، ادامه داد:  ۱۰۰ پرونده پروژه ما باز است و هر روز بر بدهی ما بیفزاید در کنار این مشکلات، حقوق معوق نیز داریم و باید به این روند، نظم ببخشیم.

وی افزود: پروژه‌های عمرانی نیمه کاره زیادی داریم که پیشرفت ۹۰ و ۹۹ درصدی واقعی نیست، باید کارهای  زیادی برای تکمیل آن انجام شود.

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی مازندران، خاطرنشان کرد: پزشک خانواده خوب حق مردم است و باید مشکلات ما در این حوزه مرتفع شود.

ایجاد زیرساخت برای دانشجویان خارجی

این مسئول ادامه داد: رشد دانشجویان خارجی مازندران  از ۷۰ نفر به بیش از ۲۶۰ نفر نیازمند احداث کلاس‌ها و زیرساخت‌های جدید است.

دکتر رضایی بیان کرد: درد آموزش همچون سرطان است و بعدها خود را نشان می‌دهد و باید به نظام دارویی استان، سامان دهیم.

وی افزود: مراکز رشد، زیرساخت‌های تولید ثروت و پارک علم و فناوری نیز باید تقویت شوند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.