وزیر ورزش درباره میزبانی ایران: شرایط عادی است

برترین‌ها چهارشنبه 02 آبان 1403 - 18:35
وزیر ورزش گفت: شرایط کشور ما عادی است و پیگیر حل مشکلات میزبانی هستیم.

خبرآنلاین: وزیر ورزش گفت: شرایط کشور ما عادی است و پیگیر حل مشکلات میزبانی هستیم.

احمد دنیامالی وزیر ورزش در حاشیه مراسم تجلیل از باشگاه های برتر ورزشی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اعتقاد داریم که باید شرایطی به وجود آوریم که باشگاه ها اوضاع بهتری پیدا کنند. باید نگاهی جدی به باشگاه ها داشت و در کنار ورزش، اماکن آن نیز به گونه ای باشد که برای مردم گران نباشد.

وزیر ورزش درباره ورزشگاه پردیسان قم که ۱۵ سال پیش کلنگ زنی شده بود، گفت: ۴۵۰۰ پروژه نیمه کار داریم و قانون به گونه ای است که پروژه های ۵۰ درصد به بالا را اولویت قرار دهیم. در تلاش هستیم تا اجازه پیش بردن پروژه های نیمه تمام را از دولت بگیریم. انشاالله بتوانیم منابع مالی اماکن نیمه تمام را تامین کنیم.

وی درباره اظهار نظر علی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس مبنی بر مایل نبودن در اختیار گرفتن باشگاه استقلال ادامه داد: تیم هایی که بزرگ هستند، شرایط ویژه ای دارند. تیم های پایتخت از نظر منابع مالی مشکلی ندارند. یک سری مسائل مدیریتی دارند که ما هم درحال وارد شدن هستیم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: وقتی تیم های ما از کشور خارج می شوند، برای ما مانند تیم ملی می مانند. تیم های ما وقتی به خارج از کشور می روند و نتایج دلخواه نمی گیرند، برای ما هم خوشایند نیست. در حوزه مدیریتی به باشگاه ها کمک می کنیم و کمک ما به منظور دخالت نیست.

وزیر ورزش درباره میزبانی ایران خاطر نشان کرد: شرایط کشور ما عادی است و پیگیر این موضوع هستیم. امیدوارم مشکلات برطرف شود.

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.