آمار رویایی ستاره جوان تراکتور؛ این بازیکن را دست‌کم نگیرید!

خبرورزشی چهارشنبه 02 آبان 1403 - 18:35
درخشش امیرحسین حسین زاده در لیگ قهرمانان آسیا هم ادامه دار بوده است.

به گزارش خبرورزشی، تراکتور در دومین دیدار آسیایی خود برابر روشن به میدان رفت که در پایان نیمه نخست، با دو گل از حریف تاجیکستانی اش پیش افتاد.

نکته جالب اینجاست که هر دو گل تبریزی‌ها را امیرحسین حسین زاده به ثمر رساند؛ بازیکنی که این روزها بی نهایت آماده نشان می‌دهد و شاید به اندازه درخشش‌اش مورد تقدیر قرار نمی‌گیرد.

حسین زاده که سال گذشته به تراکتور پیوست، امسال زیر نظر دراگان اسکوچیچ در حال سپری کردن بهترین دوران بازی‌اش است؛ همان سرمربی‌ای که برای اولین بار به او اعتماد کرد و به اردوی تیم ملی فرا خواند. این وینگر ۲۳ ساله با دبلی که امروز کرده، سومین گل خود در دومین بازی‌اش در لیگ قهرمانان را به ثمر رساند و این شانس را هم داشت که در همان نیمه نخست هت‌تریکش را کامل کند.

جالب است بدانید حسین زاده در ۶ بازی لیگ برتری امسال هم ۴ گل وارد دروازه رقبا کرده و یک پاس گل هم به ثبت رسانده است. با این آمار فوق العاده، امیر قلعه نویی باید نگاه ویژه ای به او داشته باشد.

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.