وقوع نزاع منجر به قتل جوان ۲۳ ساله در کرج‎ ‎

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 آبان 1403 - 18:47
کرج- رئیس پلیس آگاهی استان البرز از قتل جوان ۲۳ ساله در پی یک نزاع ‏و درگیری در یکی از پارک‌های شهرستان کرج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حکمت الله شجاعی مطرح کرد: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل یک جوان ۲۳ ساله بر اثر جراحت ناشی از چاقو، بلافاصله اکیپی از تیم اداره مبارزه با جرایم جنایی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل و بررسی‌های میدانی صحنه جرم مشخص شد بر اثر نزاع و درگیری دو جوان ۲۳ ساله یکی از آنها با استفاده از چاقو اقدام به وارد کردن ضرباتی به نفر مقابل کرده و فرد مجروح به بیمارستان منتقل اما با توجه به جراحت‌های ناشی از چاقو در بیمارستان فوت می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز عنوان کرد: با پیگیری‌ها و تلاش‌های انجام شده توسط مأموران سرانجام قاتل و دو نفر دخیل در این نزاع و درگیری شناسایی و دستگیر و همگی با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی و انگیزه‌های قاتل از انجام قتل موضوعات شخصی عنوان شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.