تخصیص اعتبارات ویژه برای تکمیل مدارس نیمه تمام شیراز

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 02 آبان 1403 - 18:49
فرماندار شیراز از تخصیص اعتبار ویژه برای تکمیل مدارس نیمه تمام این شهرستان خبر داد.

لطف‌الله شیبانی امروز، ۲ آبان‌ماه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شیراز از اقدام این شورا برای تامین زمین جهت ساخت مدارس جدید در این شهرستان خبر داد و گفت: اعتبارات ویژه‌ای برای تکمیل مدارس در دست ساخت و نیمه تمام و بهره‌برداری از آن در حداقل زمان دیده شده است.

وی همچنین از تداوم تامین تجهیزات آموزشی و مناسب‌سازی مدارس و ساماندهی مدارس سنگی و کانکسی خبر داد و افزود: تمام توان خود را برای داشتن بهترین شرایط آموزشی در سطح شهرستان شیراز به کار خواهیم گرفت.

فرماندار شیراز با بیان اینکه برای توسعه فضاهای آموزشی و ساخت مدارس جدید در شهر صدرا عزم جدی داریم، گفت: ساخت ۴ مدرسه با تجهیزات به روز آموزشی در شهر صدرا در دستور کار قرار گرفته است و به زودی فرایند ساخت آن‌ها آغاز خواهد شد.

محمدخلیل خرد، مدیرکل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان فارس نیز در این جلسه از اختصاص مبلغ ۶۷ میلیارد تومان جهت تامین تجهیزات هنرستانی برای هنرستان‌های نوساز شهرستان شیراز خبر داد و افزود: ۲۶ قلم آموزشی و کمک آموزشی برای دانش‌آموزان شیراز تامین و توزیع شده است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.