رمزگشایی از ۱۵ فقره سرقت از باغ ویلاهای گلمکان

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 آبان 1403 - 18:53
گلبهار- فرمانده انتظامی شهرستان گلبهار گفت: با تلاش مأموران کلانتری ۱۲ گلمکان ۲ متهم به ۱۵ فقره سرقت وسایل باغ ویلاهای این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محسن صبری پور عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت وسایل از باغ ویلاهای سطح شهر گلمکان، مأموران تجسس کلانتری ۱۲ گلمکان پیگیری موضوع رابه صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلبهار افزود: مأموران تجسس کلانتری ۱۲ گلمکان با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات به عمل آمده ۲ متهم را در این زمینه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی متهمان را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

وی گفت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات به عمل آمده و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۱۵ فقره سرقت از باغ ویلاهای فاقد نگهبان و دوربین در سطح گلمکان اعتراف کردند.

صبری پور تصریح کرد: خود مراقبتی و مشارکت همگانی، مؤثرترین راه پیشگیری از سرقت است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.