از تشویق رانندگان قانونمند تا مشکلات طرح اتصال صالحیه به واوان

صدا و سیما چهارشنبه 02 آبان 1403 - 19:32
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، تشویق رانندگان قانونمند. به گفته رئیس پلیس راهور فراجا، موضوع رتبه‌بندی رانندگان یکی از طرح‌های تشویقی است که براساس شاخص‌های مبتنی بر قوانین این رتبه‌بندی انجام می‌شود. در نهایت رانندگانی که موفق به کسب رتبه یک، دو و سه شده‌اند از امتیازات بسیار ویژه‌ای برخوردار می‌شوند.
 
ادامه مناقشات بر سر طرح اتصال صالحیه به واوان 
بر اساس فیلمی که به دست ما رسیده درگیری بر ادامه یا توقف این طرح ادامه دارد. پل وحدت صالحیه و مسیر یک کیلومتری آن، طرحیه که برای آن مبلغ ۳۰ میلیارد تومان صرف شده وبا وجود تلاش‌های فراوان برای اتصال به اسلامشهر، ۱۰ سال است که در بن‌بست مانده! 
 
پزشک تقلبی در دام پلیس
فرمانده انتظامی پردیس گفته: فردی که خود را پزشک ارتوپد معرفی و جهت درمان درد‌های مفاصلی با استفاده از مدل‌های خانم اقدام به تبلیغ و استوری گذاشتن در فضای مجازی می‌کرد، توسط پلیس فتا شناسایی شد.
 محل انجام اعمال مجرمانه و منافی عفت در فاز ۱۱ پردیس شناسایی و پس از هماهنگی قضائی با اعزام مأمورین به محل موردنظر متهم دستگیر و محل وقع جرم مهر و موم شد.
 و تصویری از تصادف شب گذشته در گردنه قوچک به سمت استخر را ببینید.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.