ادامه تظاهرات حمایت از غزه در شهر‌های مختلف جهان

صدا و سیما چهارشنبه 02 آبان 1403 - 19:57

ادامه تظاهرات حمایت از غزه در شهر‌های مختلف جهان

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما مردم در شهر‌های مختلف جهان در حمایت از غزه و با درخواست آتش بس تظاهرات برگزار کردند.

 

 

 

تظاهرات هزاران مغربی در حمایت از مردم فلسطین
کانال تلگرامی "فلسطین آنلاین" با انتشار ویدئویی گزارش داد هزاران نفر از مردم مغرب عصر روز سه شنبه برای ابراز همبستگی با مردم فلسطین و غزه به خیابان های دارالبیضا آمدند.




اعتراضات دانشجویی در مینه سوتا به جنگ غزه
کانال تلگرام مرکز اطلاع رسانی فلسطین تصاویری از اعتراضات دانشجویی در دانشگاه مینه سوتای آمریکا منتشر کرد که هدف از آن درخواست برای برقراری آتش بس در غزه و پایان دادن به همدستی دانشگاه در نسل کشی بود.




اعتراضات فعالان حامی فلسطین در متروی پاریس
فعالان طرفدار فلسطین پس از ممانعت از تجمع آنان در میدان سن آگوستین به اعتراضات خود در متروی پاریس ادامه داده اند.





تظاهرات زنان اردنی در حمایت از غزه و ساکنان جبالیا
کانال تلگرام طوفان الاقصی تصاویری از راهپیمایی زنان اردنی برای حمایت از غزه و جبالیا و مردم فلسطین با وجود حضور دستگاه های امنیتی منتشر کرد.




تظاهرات طرفداران فلسطین در میدان هرالد
طرفداران فلسطین با تظاهرات در میدان هرالد نیویورک "پایان محاصره جبالیا" در غزه را خواستار شدند




تظاهرات در حمایت از مردم غزه در کازابلانکا
شبکه قدس نیوز با انتشار تصاویر اعتراضات در شهر کازابلانکا مراکش در ایکس نوشت، هزاران مراکشی در شهر کازابلانکا در محکوم کردن عادی سازی روابط با اشغالگران اسرائیل و حمایت از فلسطینی های غزه تظاهرات کردند.




اعتراضات منجر به تعطیلی غرفه شرکت اسرائیلی «البیت سیستمز» در نمایشگاه توکیو شد
اعتراضات علیه نسل کشی در غزه موجب تعطیلی غرفه شرکت «البیت سیستمز» شرکت تولید کننده تسلیحات رژیم صهیونیستی در نمایشگاه توکیو شد.
ادامه تظاهرات حمایت از غزه در شهر‌های مختلف جهان




به آتش کشیدن پرچم اسرائیل در مکزیک
"فلسطین آنلاین" با انتشار ویدئویی در حساب کاربری خود در ایکس گزارش داد حامیان فلسطین و غزه در اعتراض به نسل کشی اسرائیل، پرچم رژیم صهیونیستی را در ایالت "میچوآکان/ Michoacán" مکزیک به آتش کشیدند.






شهروندان هلندی ورودی پارلمان کشور را مسدود کردند
"فلسطین آنلاین" با انتشار تصویری در حساب کاربری خود در ایکس گزارش داد: شهروندان هلندی روز گذشته ورودی پارلمان را مسدود کردند و توقف تجارت اسلحه با اسرائیل را خواستار شدند.



 

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.