نفت مسجدسلیمان 1 - پیکان 2؛/ لیگ یک/ خودروسازان پا پس نمی‌کشند

ورزش سه چهارشنبه 02 آبان 1403 - 20:19
شاگردان امید روانخواه موفق به کسب پیروزی خارج از خانه مقابل نفت مسجدسلیمان شدند.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم نفت مسجدسلیمان که اصغر کلانتری را روی نیمکت خود نداشت و با استعفای لحظه آخری او مواجه شده بود، از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف پیکان تهران رفت.

وحید اصغرزاده، رضا احمدیان زاده، محمد شاه‌محمدی، امین هاشمی‌فرد، میثم جودکی، رضا جباری، سجاد عبدویی، عباس عسکری، سید سجاد موسوی، محمد احمدی و علیرضا ابراهیمی 11 بازیکن اصلی نفت مسجدسلیمان را مقابل پیکان تشکیل می‌دادند.

2099291

پیکان هم با نظر امید روانخواه بازی را با ترکیب حسین شهریاری، دانیال جهانبخش، سعید ایرانخواه، سعید غلامعلی‌بیگی، امیرحسین غلامی، بهزاد نوروزی، محمد اصلانی، مجتبی حق دوست، سامان نریمان جهان، رضا رضایی و کریم اسلامی شروع کرد و به دنبال کسب پیروزی در زمین نفت مسجدسلیمان و ماندن در کورس مدعیان بود.

نیمه اول این مسابقه بدون گل خاتمه یافت و حملات پیکان به دروازه نفت مسجدسلیمان راه پیدا نمی‌کرد، اما در لحظات ابتدایی نیمه دوم مجتبی حق‌دوست با فرار سریع از سمت چپ زمین وارد محوطه جریمه شد که شوت فنی او به گوشه دروازه رفت و گل اول بازی را برای خودروسازان به دنبال داشت.

2099289

سجاد موسوی در دقیقه 67 روی توپ ارسالی از جناح چپ با کنترل توپ و شوت محکم گل تساوی را برای نفت مسجدسلیمان به ثمر رساند، اما پیکان خیلی زود نتیجه را جبران کرد.

2099290

شاگردان روانخواه که سعی در کسب پیروزی داشتند، در دقیقه 70 روی سانتر از سمت راست زمین و ضربه سر رضا رضایی مقابل تیم سابقش، گل دوم را به ثمر رساندند و در زمین نفت مسجدسلیمان پیش افتادند.

پیکان که بیش از 20 دقیقه با اخراج سعید ایران‌خواه 10 نفره شده بود، در نهایت به برتری دو بر یک مقابل نفت مسجدسلیمان رسید تا 16 امتیازی شود و با یک امتیاز کمتر نسبت به مس شهربابک و صنعت نفت، در جایگاه سوم جدول لیگ یک قرار بگیرد و نفتی‌ها نیز با سه امتیاز در رتبه هفدهم ایستادند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.