غیر جذاب؛ مثل لیگ آزادگان

خبرورزشی چهارشنبه 02 آبان 1403 - 20:32
هشت بازی از هفته هشتم لیگ آزادگان امروز برگزار شد اما چیزی به اسم جذابیت در آن دیده نشد.

به گزارش خبرورزشی، هفته هشتم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور امروز با انجام ۸ مسابقه آغاز شد و فردا با نبرد مس سونگون و پالایش نفت بندرعباس، مسابقات این هفته هم به پایان می‌رسند. نکته قابل تامل اینجاست که سه مسابقه امروز یعنی نبرد داماش گیلان با آریو اسلامشهر، بعثت کرمانشاه با سایپا و همچنین جدال فجرسپاسی مقابل مس کرمان با تساوی بدون گل به پایان رسیدند تا شاهد رد و بدل شدن هیچ گلی نباشیم. سه بازی دیگر هم در مجموع فقط سه گل داشتند که طی آن نیروی زمینی با یک گل شهر راز شیراز را شکست داد، صنعت نفت میزبانش شهرداری نوشهر را با یک گل از پیش رو برداشت و پارس جنوبی هم با همین نتیجه از سد نفت و گاز گچساران گذشت.

بهترین پیروزی هفته متعلق به مس شهربابک بود و شاگردان محمود فکری با دو گل از سد شهرداری آستارا گذشتند تا به صدر جدول برسند. پرگل ترین بازی امشب هم شکست خانگی دو بر یک نفت مسجد سلیمان مقابل پیکان بود. این یعنی در کل هشت بازی انجام شده، فقط و فقط هشت گل وارد دروازه‌ها شده که اوج کسل کننده بودن این رقابت‌ها را می‌رساند. البته وقتی در ویترین فوتبال باشگاهی ایران یعنی لیگ برتر هم تیم‌ها با اندیشه ارائه یک نمایش تدافعی به زمین می‌روند، دیگر انتظاری نیست در لیگ یک بازی جذابی را شاهد باشیم!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.