برخورد دو خودرو سواری یک کشته و هشت مصدوم برجای گذاشت 

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 02 آبان 1403 - 20:33
رئیس جمعیت هلال احمر قوچان گفت: در اثر برخورد یک دستگاه پراید و یک دستگاه پژو ۴۰۵  در محور قوچان به درگز هشت نفر مصدوم شدند و یک نفر جان خود را از دست داد. 

محمد رضایی رکن آبادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه امروز دوم آبان ۱۴۰۳ حادثه‌ای مبنی بر برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید و یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ در محور قوچان به درگز بعد از روستای زوباران به عوامل پایگاه شهید بابا محمد رستمی هلال احمر قوچان اعلام و بلافاصله عوامل پایگاه با خودرو آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: تعداد سرنشینان این خودروها ۹ نفر بود که در پی این حادثه هشت نفر از آن‌ها مصدوم شده و یک نفر جان خود را از دست داد.

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان با بیان اینکه در این حادثه یک نفر از مصدومان به علت شدت برخورد در داخل خودرو پژو ۴۰۵ محبوس شده بود ادامه داد: رهاسازی این مصدوم توسط عوامل آتش‌نشانی قوچان و عوامل هلال احمر  با استفاده از تجهیزات خودرو نجات انجام شد. 

وی اضافه کرد: بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه برای مصدومان حادثه که توسط عوامل اورژانس و هلال احمر انجام شد یک مصدوم توسط عوامل هلال احمر و هفت مصدوم دیگر توسط عوامل اورژانس به بیمارستان موسی‌بن‌جعفر(ع) قوچان جهت مداوای بیشتر منتقل شدند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.