امام جمعه خیرآباد از برخی کارمندان ادارات ورامین انتقاد کرد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 آبان 1403 - 20:52
ورامین- امام جمعه خیرآباد از برخی کارمندان ادارات ورامین انتقاد کرد و گفت: چرا باید مردم به خاطر اینکه یک کار اداری در فلان اداره دارند ناراحت باشند و گریه آنها درآید.

حجت الاسلام داود محمدیاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسئول اداره وظیفه دارد، که بر کارمند خود نظارت داشته باشد.

وی گفت: چرا باید مردم ناراحت باشند، به خاطر اینکه یک کار اداری در فلان اداره دارند و گریه او در می‌آید، امروز خانواده شهدا از ما مطالبه می‌کنند، می‌گویند، ما شهید دادیم، شهدا در این راه رفتند، که تکریم مردم شود.

امام جمعه خیرآباد گفت: ما شهید ندادیم، که امروز یک نفری به هر دلیلی پشت میز نشسته و ما را اذیت کند، پس این مسئول اداره چه کار می‌کند، امروز قصور مسئول اداره است، که کارمند آن تخلف می‌کند و ارباب رجوع را ناراضی می‌کند.

وی تاکید کرد: مسئول هر اداره‌ای مسئول امربه معروف و نهی از منکر آن اداره هم است، انتظار ما این است، که مردم بیایند، از ادارات پیش ما تعریف کنند.

محمدیاری گفت: امروز داد مردم از برخی کارمندان ادارات بلند شده است، مسئولان ادارات به خود و کارمندانشان نظارت کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.