توقیف ۴۹ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در بروجرد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 آبان 1403 - 21:06
 خرم‌آباد - فرمانده انتظامی بروجرد از توقیف ۴۹ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مهدی مهدوی‌کیا در سخنانی از توقیف ۴۹ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی طی ۷۲ ساعت گذشته در شهرستان بروجرد خبر داد.

وی گفت: به‌منظور پیشگیری از وقوع تصادفات خسارتی و جانی، برخورد با رانندگان مزاحم و متخلف و رفع گره‌های ترافیکی، در ۷۲ ساعت گذشته طرح ارتقای انضباط اجتماعی توسط پلیس راهور و با همکاری یگان‌های تابعه به اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی بروجرد با اشاره به توقیف ۲۳ دستگاه خودرو و ۲۶ موتورسیکلت مزاحم و متخلف در نتیجه اجرای این طرح، افزود: عدم استفاده از کلاه ایمنی، عبور در پیاده‌رو، آلودگی صوتی، پلاک مخدوش، عدم ارائه مدارک شناسایی، همراه‌نداشتن گواهینامه و مدارک و ایجاد مزاحمت از جمله عمده تخلفات رانندگان وسایل نقلیه مذکور بوده است.

سرهنگ مهدوی‌کیا با اشاره به استمرار این طرح با عنایت به شلوغی معابر و محورها از رانندگان خواست؛ با احترام به حقوق عابران پیاده و شهروندان، همواره قوانین راهنمایی‌ورانندگی را رعایت کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.