مسائل براساس اولویت‌ها مطالبه‌گری شوند

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 02 آبان 1403 - 21:06
نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: باید مسائل در سطح ملی، استانی و شهر اولویت‌بندی شود و از استاندار جدید براساس اولویت‌ها مطالبه‌گری کنیم.

حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی عصر امروز دوم آبان‌ماه در نشست هم‌اندیشی جبهه رسانه‌ای لرستان با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، بیان کرد: مقابله با رژیم اشتغالگر قدس خیر مطلق بوده و اسرائیل غاصب با بکارگیری همه اندیشه‌ها و افکار به دنبال این است که جنایات و چهره منفور خود را موجه جلوه دهد.

وی افزود: جبهه مقاومت خیر مطلق است و در مقابله با رژیم سفاک تا نابودی آن تلاش خواهد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در ادامه با بیان اینکه با مباحث درون استانی و برون استانی مواجه هستیم، اظهار کرد: ضرورت دارد مطالبه علمی، کارشناسی، و منطقی صورت گیرد و هرکسی براساس مخاطبینی که دارد به در حوزه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی مطالبه‌گری کند.

شاهرخی اضافه کرد: موضوعات می‌تواند در باب صنایع تعطیل شده، تامین مسکن برای افراد بی‌بضاعت و مستضعف، منابع آب استان، آتش‌سوزی جنگل و مرتع باشد.

وی بیان کرد: این موضوعات باید با هم‌اندیشی، هم‌افزایی، کارشناسی شده، علمی و با رعایت اخلاق از را مطالبه‌گری مطرح شوند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: منابع اعتباری لرستان با مصارف تناسبی ندارد و باید سهم استان از اعتبارات ملی را مطالبه و این سهم را بگیریم.

شاهرخی یادآور شد: ارزش افزوده موضوعی است که سهم لرستان از آن ناچیز و نادیده گرفته شده و چنانچه بتوانیم سهم استان از این محل افزایش پیدا کند می‌تواند گشایشی در استان ایجاد کند و این مهم باید مطالبه همه اقشار جامعه از روحانیت و نمایندگان تا اصناف و بازاریان، رسانه و دانشگاهیان باشد.

وی افزود: باید مسائل در سطح ملی، استانی و شهر اولویت‌بندی شود و از استاندار جدید براساس اولویت‌ها مطالبه‌گری کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با انتقاد از اینکه چرا باید چند صد تن از افراد بدون گزینش وارد دستگاه‌های اجرایی شوند، تاکید کرد: اعلام جرم علیه کسانی که بدون ضابطه اقدام به جذب نیرو می‌کنند صورت گیرد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.