غرب به دنبال حمله به نظام خانواده در ایران است

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 آبان 1403 - 21:16
قزوین- فرماندار آوج گفت: نظام خانواده در کشورمان از جمله موضوعاتی است که در سالهای اخیر از طرف غربی ها مورد هجمه قرار گرفته و تلاش دشمن بر این است که نقش تربیتی این نهاد را کمرنگ کند.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید زرگر بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آوج اظهار کرد: امروزه در مقابل فرهنگ غرب قرار داریم که به دنبال کم اثر کردن فرهنگ درخشان ایرانی - اسلامی است و در این مسیر سرمایه گذاری های عظیمی کرده است.

وی افزود: نظام خانواده در کشورمان از جمله موضوعاتی است که در سالهای اخیر از طرف غربی ها مورد هجمه قرار گرفته و تلاش دشمن بر این است که نقش تربیتی این نهاد را کمرنگ کرده و سرانجام کشور را به مرحله فروپاشی برسانند.

زرگر با اشاره به مسئله فلسطین بیان کرد: با ترور رهبران و فرماندهان مقاومت، این مسیر پر افتخار به هیچ وجه متوقف نخواهد شد و نمیتوان با حذف افراد، این تفکر و آرمان را از بین برد.

فرماندار آوج در ادامه رضایت و همراهی مردم را بسیار مهم دانست و یادآور شد: مدیران باید تلاش خود را برای خدمت رسانی به مردم بیشتر کنند و بدانند که مردم قدردان زحمات خادمین خود هستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.